tisdag 31 januari 2012

Proffsiga jag.

Nu har jag varit två dagar på praktiken. Båda dagar har gått bra. Jag har fått fett mycket ansvar, jag fattar inte att dom vågar lägga det på mig som dom inte känner och som är helt n00b. Känns bra att dom litar på att jag kan, känns sjukt befriande att få bekräftelse efter fyra år av plugg att jag faktiskt KAN och har lärt mig väldans mycket. Allt känns även väldigt läskigt. Jag känner mig väldigt liten, men samtidigt väldigt stor. Om ni fattar.
Igår efter första dagen kom Elsa hem till mig och så lagade vi broccolipaj och delade på en flaska rött samt åt tre olika sorters chips med cheddar cheese dip och pratade om flator OCH tittade på Mia o Klara.
Ikväll har jag tränad boxing vilket är så hiiimlaaa KUL. Hur kan det vara så kul att slåss? Det är konstigt, men whotevvah fett kul med boxibox.

Nu tänkte jag kanske kolla på Top Model Sverige och sen sova sova säng.

/Linnéa

1 kommentar:

  1. coolers att du börjat på praktiken! fattar liten/stor-grejen. Men, du är bäst!! Hur lång är din praktik? Tiden går så jävla fort, jag har varit på Filmform i tre månader!! :O //Saara

    SvaraRadera