onsdag 8 februari 2012

Bad week!

Det här är inte riktigt min vecka känner jag. Den började på måndagsmorgonen av att jag kände symtomen till en rejäl förkylning. Jag får alltid ont i halsen och öronen. Men jag hade ett viktigt seminarie så jag tog mig upp och åkte i god tid till skolan och köpte frukost. Men väl där inser jag att jag har tagit fel på tid och sal, och får rusa in 1 timme och 45 minuter försenad och direkt börja opponera på en text. Dessutom fick jag höra kritiken på min essä från förra veckan. Jag får både bra och dålig kritik, men bestämmer mig för att bara ta in den dåliga och känna mig sämst hela dagen och att jag inte är bra på att skriva alls. Senare blir jag feberfrossig och pallar ingenting.Så jag har inte kunnat jobba något alls i veckan och inte pluggat. Nu är det onsdag och ligger fortfarande sjuk och gnällig. Orkar inte ta tag i någonting som är viktigt. Äh jag ska inte gnälla mer över min situation, men det är lätt att man tar ut sig på bloggen.
Hoppas ni har det bäst iallafall.
Pöss

/M

3 kommentarer:

  1. uuää.. har också en dålig vecka, och hosta från helvetet, känns som jag ska hosta upp lungorna när jag hostar. Hoppas vi repar oss till helgen! Då ska vi ha kul. Kramis. /S

    SvaraRadera
  2. Ja jag är pepp på lördag och hoppas va frisk då. Saknar dig Saris :)

    SvaraRadera
  3. Miss u 2!! Nu uppdatera bloggen!

    SvaraRadera