torsdag 19 januari 2012

Bosi Bosse!

Hej, trött tjej här.
Har suttit i skolan och pluggar hela jäkla dan och är fortfarande inte klar med tentan, dessa tentor asså som bara kommer hela tiden till mig.
Men nu är jag hemma och tittar lite på Wanted som går på tv och fan va bajsig den är.
Men det va längesen jag bloggade så jag kände att jag måste uppdatera lite. Det bästa är att jag har precis som Linnea fått bli kattmamma och tar hand om sötnosen Bosse som skulle fått avlivas om inte han hade fått flyttat hem till mig. Så nu är han här och ligger mest och sover i sängen eller gosar med mig i soffan.


Biboo Bosse



Druckit öl med mastig tjäj har jag också hunnit såklart.


Bakisdag med gummorna i soffsängen är ett måste även det.

Nä nu blir det mer slapp i soffan för mig. I morgon blir det begravning för min del och plugga färdigt tentan så jag har en chans till en bra helg.

Kram M

3 kommentarer:

  1. den sista bilden är fantastisk, älskar att ida ser typ mer bakis ut än vad jag gör även fast hon hade en vit helg. man blir som man umgås.

    SvaraRadera
  2. haha, älskar bilderna! vill ses snaaaaart och vill träffa bosse!!!

    SvaraRadera
  3. oj. trodde definitivt ida var bakis!! jag vill också ha bakisdag med er. och jag vill också träffa bosse. punkt. /S

    SvaraRadera