onsdag 18 januari 2012

Förhoppningar och regnbågar.

Asså jag har tänkt att blogga så himla länge men det har ba inte blitt av.
Det som har hänt är väl typ att jag skrivit klart uppsatsen HELT OCH HÅLLET och lämnad in den så nu är det klippt. Sitter nu med uppsatsen jag ska opponera på som handlar om effektiv management response för jordbävningar i Turkiet, vilket jag tycker är kul. Dock går pluggandet sådär eftersom Sigge helt plötlsigt blivit sjukt needy och vill gosa heeela tiden och lägger sig över alla mina papper. Det var iof mysigt imorse när jag vaknade med mensvärk delux och Sigge och Orvar kom och la sig bredvid mig i sängen och ba "brrr brrrrrr brrrrr". Ville lägga upp en bild men fattar inte hur man överför bilder från mobilen till datan (hjälp med detta någon?) Aja nog om husdjur. ALLT KOMMER BLI BRA känner jag nu. Tror det är för att min kropp och själ har extrema vårkänslor, vilket kan bero på att jag shoppade fina vårskor igår och att jag såg solen i typ 5 min imorse. Well.

Såg Milk häriveckan och grät från början till slut, den är ju så bra, förutom de facto att det finns EN kvinna med i filmen som seriöst blir refererad till som "the woman". Orkar inte. Nöjer mig med James Franco med krulligt hår och skägg. Seriöst, han är så snygg i den filmen att man dör.





DÖR.

/Linnéa

3 kommentarer:

  1. inlägg om hur snygg franco är kan man inte få nog av

    SvaraRadera
  2. du är så dökti, min lilla tjej <3

    SvaraRadera
  3. mjauu, grrr.. snygg !! /S

    SvaraRadera