torsdag 28 maj 2009

swine flu

jag är sjuuuuk. varför är jag sjuk. det är så tråkigt. mitt ända nöje är att äta men nu är jag för mätt. och hem till gården är slut. och jag har ingen lust att se nån av filmerna jag äger. jag svettas och fryser om vartannat, men jag är rädd för att duscha för då kommer jag svimma.
igår gjorde martina pannkakor det var gott vi åt dom med sylt och grädde. sen åkte vi till filmkrysset på pet sounds, vi kom sist. eller egentligen näst sist, fast dom som kom sist hade dragit, så vi kom typ sist. fick tröstpris, 4 dvd filmer.
jag blir också så blödig när jag är sjuk. mer än vanligt, vilket blir extremt mycket. igår grät jag till exempel för att jag tittade på en dokumentär om världens äldsta människor. dom flesta ville inte va gamla men dom bara var det, visste inte varför. det var fint och sorgligt på samma gång. känslan av att känna att man har gjort sitt kanske, men leva 10-20 år till av ingen anledning.
för att peppa mej själv till att bli frisk så ska jag tänka på att jag snart ska åka på charter med min nya vän michelle. och ännu snarare (?) till GBG för att träffa farfar, faster, kusin och nyfött kusinbarn.
Peace

/Linnéa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar