onsdag 13 maj 2009

Livet utan internet

Nu har jag snart gått utan data och internet i 2 veckor, så när jag väl får en minut hemma hos någon för att bara få slänga en blick över vad som händer på facebook, mailen o lite bloggande och annan skit ,så känns det lite bättre.

Det mesta jag har haft för mig är väl att jag jobbat ganska mycket. Har jobbat på samma förskola i tre veckor, som skulle tagit slut förra veckan. Men sedan hörde dom av sig och ville ha mig fyra veckor till, så jag får se om jag kan göra det. Men det är kul att man har börjat komma nära barnen och fått en relation till dom. Vissa hatar mig och andra älskar mig, och jag känner väl lite likadant tillbaka. Men världens sötasta lilla unge som jag bara vill sno med mig hem är Moa, 2 år. Hon är så underbar, och gör hela min dag när hon springer fram och kramar mig.
Man kanske skaffar en sån där liten knatte nån dag ändå.

Sedan har jag väl supit ner mig en aning för mycket ,och har lärt mig ett och annat om mig själv...hoppas jag.

Nu ska jag sno med mig lite mat, hostmedicin och toapapper från enskede, och åka hem till kransen. Ska bara utnyttja internet en liten stund till.

Chao / Martina

1 kommentar: