måndag 11 maj 2009

Bilen går iaf ganska bra.

Dom senaste dagarna som gått har jag
tagit ut min piercing
köpt 10 skivor på röda korsets second hand för 100 kr
lyssnat på en gammal jens lekman skiva (som var 1 av dom 10)
fått minnen
blivit lite kär
lagat mat och blivit lite bättre på det
druckit öl på debban slussen uteservering för första gågen i år
JOBBAT
druckit ännu mer öl
inte pluggat
dansat afro
frysit (fryst? frusit? aja)
solat solarium och blivit så röd så röd
suttit på min balkong
rodnat
sett världens finaste reklam och tänkt att åh vad jag gillar den här personen som gjort den som förstår hur det känns
gråtit en tår för det
saknat
stannat uppe på kvällen bara för att
legat kvar i sängen till 16
sett yeah yeah yeah's i mitt sämsta tillstånd
gått hem sakta i spöregn
ödslat tid på att saker som detta när jag ska analysera en C- uppsats om Free primary education in Babati, Tanzania.
tittat på Nip/Tuck som aldrig slutar förvåna
varit i skolan fast skolkat
tränat ganska mycket
äh nu orkar jag inte mer
Tjoho
/Linnéa

1 kommentar: