tisdag 19 maj 2009

Nacho a la Martina



Ikväll gjorde jag en hemmagjord Natcho de lux som jag inte bara tyckte va god, den blev ganska vacker också, innan mitt kladdande satte igång.
Idag har varit en ganska tråkig dag. Det var en jobbig dag på jobbet och ingenting speciellt roligt har hänt överhuvudtaget. Men blev ledig imorgon fast jag skulle jobbat så då ska jag sova ut och försöka få lite saker gjort imorgon som jag har dragit ut på eller struntat i att ta tag i.
Sedan ska jag mest se fram mot att träffa lite kompisar imorgon och gå på babas 8-årsdag, vilket man har hängt ganska slaviskt på de senaste 4 åren snart. Dessa onsdagar....ja va ska man säga, baba har ibland varit lika självklar som att fira jul. Men det ska bli kul hoppas jag, kanske inte blir så många gånger mer nu när alla börjar sommarjobba och är lediga olika dagar.
/ Martina

1 kommentar:

  1. Sluta gör nachos utan mej!!!!
    fira jul för mej är iof inte sååå självklart....

    SvaraRadera