torsdag 16 februari 2012

Cool it down!

Här sitter jag och myser för mig själv med whitneys musik i högtalarna och nyklippt lugg och hemfärgat hår.


Jag känner mig konstig. Det känns som att min kropp har förändrats sen jag kom hem från sjukhuset.Jag får klumpar i magen och jag försöker göra så att jag inte ska stressa upp mig själv. Men det är svårt. Har en essä som ska vara klar och inskickad innan kl 5 i morgon.Min lärare vill att jag ska skriva om ett kärleksminne till någon. Det får man ju fan också ångest av att behöva tänka på. Jag har knappt börjat, och när jag sätter mig för att skriva blir jag stressad och får ont i magen. Det är inte lätt detta. Igår drack jag ett glas vin och fick ont också. Så nu är jag rädd för att dricka. Vin kanske inte är det bästa heller.

Nä nu ska jag försöka skriva lite lite till. Sen kommer Linnea från min klass hit. Då blir det kanske lite mer plugg gjort, nån god middag och nerladdad film. Det blir bra det.

Haj då!

3 kommentarer:

  1. gummi <3

    försök att ta det superduperlugnt en period. sov mycket, ät inget starkt, drick ingenting, ANDAS mycket och långsamt. huu jag håller alla tummar och tår att det ska bli bättre asap!!!!

    puss

    SvaraRadera
  2. tack söta mois. det ska jag försöka med :)

    SvaraRadera
  3. sötis, det var bra råd som moa gav... Det låter som du drabbats av den där stressen vi alla upplevt/kommer uppleva... Mitt bästa råd är bara att låta det kännas som det gör och inte vara rädd för det. Även om det inte gör att det onda/jobbiga försvinner så lär man sig leva med det. Du är så fin i luggen :) Kram /sara

    SvaraRadera