lördag 25 februari 2012

que pasa paradox

Vaknade med ett hjärta som slog så snabbt att jag trodde det skulle gå sönder. Det gjorde det till min stora förvåning inte. Det blev faktiskt bättre efter ett bad, en kopp thé och mys med burrande katter. Bestämde mig för att ta tag i mitt hem, bytte gardiner i köket, tvättade lakan, dammsög, diskade och tände ljus. Låg sedan på golvet en halvtimme och lyssnade på Jonathan Johansson. Som ångest fast skönt. Sen skypade jag med Michelle i en timme och hon gjorde mig trygg som alltid, hela vägen från Kenya. Nu är det dags att fixa mig för att gå på fest och sen får vi se vad kvällen har att erbjuda. Bjuder på lite bilder från min telefön, har äntligen listat ut hur man för över dom till datan.







Ja, det är alltså Sigge och Orvar, min rumpa och en posebild där min näsa är typ obefintlig.


Puss

2 kommentarer:

  1. Snygg rumpa! Mvh pullfittan

    SvaraRadera
  2. ahahah söööt kisse på bild nummer 3 /S

    SvaraRadera