måndag 21 november 2011

flashbacks!

Har suttit i säkert två timmar nu och bara råkade läsa massa gamla inlägg från vår blogg som vi ju faktiskt har haft i nästan tre år nu. Ganska kul o se de olika faserna man har varit i under dessa år och vad som har hänt eller inte hänt sen dess. Mycket snack om ångest, baba, fylla och bakishet är väl det som vi har skrivit mest om, men roligt är det att läsa. Blev förvånad över att jag började med att skriva bajsigt om saker för över två år sedan, visste inte att det hade hängt med så länge. Ja mycket har vi varit med om Lenny och jag tillsammans och det är fint att kunna gå in hit och läsa när man har lite tråkigt.
Nu ska jag kolla på en säker bajsig film som jag laddat ner, äta en kaka och dricka lite mjölk.
Förresten började jag gråta lite inne på Myrorna i dag för att dem spelade sorglig julmusik och jag fick årets första julkänsla. Så jag köpte på mig lite julpynt och en stor stickad kofta som jag kan ha nu när det börjar bli så kallt ute. Trevlig måndagskväll på er.

/från en patetisk tjäj

2 kommentarer:

  1. men för att hon började grina på myrorna såklart! fast jag tycker mest det är gölligt.

    SvaraRadera