torsdag 3 november 2011

24

Nu är klockan 21.09 och jag ska gå och lägga mig.
Igår var jag birthdaygirl och idag är jag trött, utmattad, ledsen och glad.
Min bästa present var ett födelsedagskort från farfar. Jag tycker om min farfar så himla mycket.
Fick även en badanka med inbyggd radio från pappa - asbra grej. Av mamma fick jag bland annat en fin tröja som hon köpte i Biarritz och av syrran världens godaste badskum. Peppad på att se vad jag ska få för presenter från gummorna, har hört att det ska vara bra.

Här är jag på min födelsedag hemma hos Lovisa



Man kan inte vara snygg jämt hörrni. Bara lite crazy.

Godnatt!

2 kommentarer:

  1. du är alltid fin! och nu fick jag lite prestationsångest angående min present. den är bra, men asså du måste inte älska den!!!

    puss

    SvaraRadera
  2. jag må vara bortskämd, men jag älskar ändå allt jag får! pussi

    SvaraRadera