onsdag 16 mars 2011

Onsdag!

Sitter och skriver min sista uppgift som ska in på den här kursen innan redovisningen på fredag. Har suttit och skrivit en kompleterings uppgift till de lektioner jag har missat under kursen och det är nog den bajsigaste uppgift jag har gjort. Jag ska låtsas skriva ett brev till någon släkting och berätta om vad som har hänt på ett par lektioner som jag har missat och få det att flyta på bra i brevform. Vem fan i min släkt skulle bry sig om vad jag missade då jag skolkade eller troligen var bakis två gånger och få allt som hände beskrivet in i minsta detalj utav mig i ett brev. Jag skulle bli sur om jag va släktingen som inte har hört något av mig på flera år och sen få flera sidors brev där jag bara pratar om mig själv och vad som händer på mina lektioner när jag inte ens är där. Jaja nu är brevet skrivet, jag har fått ur mig mina frustrationer och det ska nu mailas iväg.

Onsdag ikväll, ledig imorgon. NAJS

/ Martina

PS: Igår när jag kom hem från skolan var det en kille som fixade min spis där och kände igen mig från någonting. Jasså vem är han tänkte jag och det visade sig att han var vår gamla vaktmästare från gymnasiet och han kände konstigt nog igen mig och att jag gick teater. Världen är allt bra liten ibland.

3 kommentarer:

  1. whaaaat var makis hemma hos dig?!!

    SvaraRadera
  2. Japp jag frågade om han kom ihåg dig också..

    SvaraRadera
  3. HAHAHAAAAA pinsamt. fasteeee....vad sa han då?

    SvaraRadera