fredag 18 mars 2011

Förströelser.

Morrn morrn!

Moa har lärt mej hur man gör sånnadär bilder som rör sig! This is my first:

make avatar
Make avatar

Annars sitter jag och väntar på att dom ska ringa mej från förskolan då jag skrivit upp mej idag. Inte alls säkert att dom ringer dock. Känns lite som att jag är arbetslös även fast jag pluggar heltid. Jag har till exempel solat mej på balkongen och provat kläder (inköpt klännig från HM):






Och så har jag druckit bärs och spelat sällskapsspel, och tittat på Reqiuem of a dream, Facebook-filmen, Sex and the city och Vampire diarees. Och gått på långpromenad och insett att hammarbyhöjden ligger även det på gångavstånd. Soft.

Nu ska jag äta frukost och sen kanske åka till Värmdö för att bli matad och klappad.

Puss / Linnéa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar