onsdag 9 mars 2011

LADY PUT YOUR FOOT DOWN DRAW THE LINE

Hohohooo asså FET demo igår!!!!! Önskar att det var 8 mars varje dag. Borde vara det, då kanske vi skulle kunna skynda med att krossa vårt äckliga patriarkat vi alla lever och frodas i. Men man får väl nöja sej med EN DAG OM ÅRET *morr*.

Idag var jag på en intervju för ett jobb som verkade askukigt. Orkar verkligen inte jobba med provision, så fort jag hör ordet provision så får jag en klump i magen. Men å andra sidan vet jag inte om jag kan vara kräsen vad gäller sommarjobb då detta var den första intervjun jag haft i år. Heeeeh.

Åh jag har massa saker jag måste göra, skriva en seminarieuppgift om RFSU och slipa på mitt New York-CV. Men jag vill bara dricka kaffe och röka cigg på min soliga balkong alternativt dricka bärs och hänga. Men jag känner mej konstig och har ont i halsen från allt skrik igår och BORDE ta det lugnt. Och typ diska då diskberget from hell har tagit plats i min diskho. Blööööö.
Slutsats: det är fan inte lätt att vara människa.

/Linnéa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar