måndag 6 december 2010

lite bra trots allt...

Va saker kan ändras. Mitt senaste inlägg va ju kanske inte det mest posetiva. Men nu är saker helt plötsligt bättre med mig. Svanskotan va falkt alarm o gör inte ont längre, så bara det gör allt så mycket bättre. Arbetet är inne (vet inte hur det gick,men fick ihop nåt åtminstånde)och jag fick godkänt på första kursen. Najs.
Nu är det en ny bajsig kurs några veckor innan dramat börjar. Men jag ska försöka hålla ut. Men några i min basgrupp har fått för sig att jag är smart så jag måste försöka spela på den rollen så långt som jag kan.

Åhh nu längtar jag till jul, sitter o lyssnar på min jul playlist och vill få tid till att gå och köpa julklappar, promenera till julmarknaden i gamla stan och baka knäck o allt sånt så man får den riktiga julstämmningen.

Tack för mig.

/ Martini

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar