onsdag 15 december 2010

supermeny, potter och lite snask

Sitter o slappar lite och kollar på ikeas hemsida för att veta precis vad jag ska köpa när jag åker dit, fick med mig Ida på fredag så jag slipper åka dit själv. Ska bli gott med dom där pizza bitarna också. Jag har ätit så jävla dåligt senaste tiden, måste verkligen börja äta bättre och inte gå ut och äta så mycket, blir ju sjukt dyrt. Men efter Linneas och min nyttiga salladsmiddag så blev jag lite besatt i tonfisk och spenatpasta som jag har ätit varje dag denna vecka.
Ikväll träffade jag Ida, vi möttes upp på universitetet och stack till söder för att se Harry Potter äta snask och käka vår supermeny på kebab kungen. Kebab, läsk och pommes för 45 spänn är jäkligt najs måste jag säga.



Gud det blev bara snack om mat i detta inlägg, så nu slutar jag och går och gör mig en nattmacka och ser klart en gammal 90 talsfilm på vhs.

Gonatt / MARTINA

2 kommentarer: