måndag 13 december 2010

Hej måndag.

Uää vilken helg. Varför är mina släktingar sämst??? Börjar seriöst tro att jag är adopterad vafan! Jag orkar inte ens gå in på deras dumhet och avsaknad av IQ. En bra summering är väl att alla är moderater/kristdemokrater/(säkerligen sverigedemokrater men det pratar vi inte om) och tyckte att George Bush var en bra karl. Asså ååååhhh jag blir fett förbannad nu när jag tänker på dom, och det finns liksom inget jag kan göra eller säga för att få dom att ändra sig. Jag kommer alltid vara feministtjejen som är ung och naiv (alla mina kusiner är typ 40+, mamma är sladdis).
ANYWHO.
Idag är det ju lucia och jag firade det genom att äta lutfisk till lunch och ikväll kommer Martina, vi ska laga middag och dricka glögg och luciamysa lite.
Jag skiter i att jag har fucking jävla kukfitta körkortsteori på torsdag och bortförklarar mig med att om vissa människor man träffat (idioter) har klarat det så är det ju skitlätt för mig. Så.

Saknar sommaren lite



Hej puss
/Linnéa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar