torsdag 2 december 2010

DaMpEt

Just idag känner jag mej som 15.
Sitter här och äter lakrisal och jag har så mycket att göra men ändå så gör jag inte ett jävla skit.
Jag vill vara duktig men jag vet att man inte alltid kan vara det. Men ibland. Idag har jag till exempel tittat på alla avsnitt av "våra vänners liv", igår var det Grotesco. AAAAAAAAAAAHHHH. Jag får panik men jag kan bara inte plugga just nu.
Behöver nån som säger att det är okej och att det kommer gå bra ändå.
Plus att det är sjukt osexigt att ligga och gråta till våra vänners liv ensam med en kopp té i handen. Tur att man är snygg iaf.




Eh.

Hejdå

4 kommentarer:

  1. Haha, när grät du? /Ida

    SvaraRadera
  2. när han berättade för alla vänner att han hade njurproblem. töntigt som fan.

    SvaraRadera
  3. HAHAHA då grät inte ens jag, och jag grinar fan till SCRUBS!

    SvaraRadera
  4. mar säger: jag gråter LÄTT till våra vänners liv. sista spurten där också, de sista avsnitten. det ba flödade.

    SvaraRadera