fredag 12 mars 2010

It is true what they say...

Jag kommer hem på weekend 22-26 april!!! Jag ska äta massa saker som inte finns här. Träffa massa personer som inte finns här. OCH sova i en säng som inte finns här. Och sen snipp snapp så kommer jag vara tillbaka i Barca igen.

Hur är läget här i Barca för tillfället då? Jo du det ska jag säga dej... Massa plugg, 4 tentor tills nästa vecka och en uppstatts som ska va inne. Igår hade jag presentation på spanska och stod där och var jättenervös och kunde bara tänka på att jag var nervös. Vet inte om nån fattade vad jag ska. Det är fredag idag men det känns mer som måndag för jag har så mycket att göra. MEN om 2 veckor så har vi LOV och då ska vi åka ner till Malaga och sola och bara slappa i en vecka. Hur skönt ska inte det bli.

Igår såg jag den här filmen:



Den var sådär, inte som Paris-filmen direkt.

/Linnéa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar