måndag 29 mars 2010

anitram!

Måste få fixat mitt jävla id-kort o pass som båda två har gått ut. O när id-kortet har gått ut kan ju inte jag längre gå ut om man säger så..hehe. Men idag när jag skulle få det fixat och gick till kärtorp för att ta foto i fotoaffären så märker jag efter att jag kommit in o frågat om han tar passfoton att det nu istället är en hälsobutik. Jag ser mig omkring, säger nånting snabbt och flinar lite och sticker ut. Det var pinsamt, och utanför står det med stora bokstäver...HÄLSOBUTIK...eller nåt. Jaja, man får lära sig av sina misstag, från och med nu ska jag alltid titta vad det står att det är för butik innan jag går in och frågar nåt. Siempre.



Har väldigt länge viljat ha en liten halmhatt eller stråhatt eller va fan det nu är med ett svart band runt, och i helgen hittade jag en också. Denna ska jag ha på mig flitigt när vår och sommarvärmen smyger sig på.

/ Martina

3 kommentarer: