lördag 20 mars 2010

Another day!


Den här söta rosa väskan hittade jag igår på Myrornas när jag och Ida var ute och letade fynd, Ida hittade en fin gammal burk med rådjur på som hon ska ge till sin pojkvän nu när han fyller år snart. Snäll tjej.

Idag är jag väldigt trött, fick inte så mycket sömn igår. Sitter och disskuterar med kompisar från Valencia när vi ska ses och vart. Är inte så lätt när alla är utspridda runt hela jordklotet, men troligen kommer 2 hit till Stockholm om några månader som gärna vill gå till babasonic som jag pratat varmt om.O hitta på andra saker också såklart. Ska bli kul att träffa några av folket igen.
Men ikväll ska jag gå och se Alice i Underlandet, det ska bli trevligt tycker jag. O efter det får vi se vad vi kan hitta på för trevligt.

/Marty

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar