fredag 12 mars 2010

här sitter jag och....

Måste först säga att jag tycker att vi har blivit VÄLDIGT bra på att uppdater här på bloggen, vi skriver ju nästan varje dag, o det är ju kul kanske.
Sedan ska det bli väldigt kul att få hem Big Len några dagar, ska bli super att få se dig igen.

Men men, nu sitter jag själv hemma hos min syrra Annas lägenhet, äter lite chips och tittar på Sex and the city som har ett ämne i dagens avsnitt som jag kan relatera lite till. Lite ångest.
Men idag har jag varit på begravnig för min syrras killes mamma som gick bort för ca en månad sedan. Även om jag inte hade träffat henne så många gånger så blir det ju såklart väldigt känslomässigt och tårarna kan inte hålla tillbaka och man tänker på allt som har med döden att göra. Känner mig helt tom inuti just nu. Senare ikväll ska vi ses igen men tills dess sitter jag alltså här.

Ja det var väl det jag hade att säga om mitt liv just nu.

/maritna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar