tisdag 8 december 2009

hej hej heej!

Snart åker jag!!!! Har varit i Barcelona och fixat kontrakt och lite så nu i helgen. Kom och hälsa på mej ni måste lova! Ett halvår är långt, nästan lite för långt. Men jag har som sagt en AS SOFT lägenhet mitt i stan, bäddsoffa finnes. (separationsångest is kicking in) menmenmen, det blir hur bra som helst. Alicia Keys har kommit med ett nytt album precis som förut när jag skulle åka till asien. She's my travel-music. Väldigt bra sådan!
Idag började jag gråta i skolan, det var lite pinsamt, men jag börjar vänja mej. Jag kan inte hjälpa det, ser man en dokumentär om barn som gråter för att dom inte har tillgång till vatten och för att dom känner sig smutsiga och deras syskon dör så gråter jag med. Fy. All skit i världen, det är tungt alltså, jag blir nere. Ändå är det skönt att känna att jag vet vad jag vill göra med mitt liv, och det involverar inte datorer eller mode eller typ design. Ett-noll till mej.
Ser fram emot i helgen för gissa vad som händer då.... MARTINA KOMMER HEM tjoohooo! Jag har planerat så mycket vi ska göra innan jag åker.
Jag ska också gå på julkonsert i helgen, det ser jag också fram emot. Valde den med minst kristna influenser. Anyways...
Köp en julklapp till mej och kom på min fest den 19 december! Alla som jag känner är välkomna, jag bjussar på bål till alla som kommer innan den tar slut. (man behöver såklart inte köpa en julklapp, men jag är easy to please.........)
puss hej
/Linnéa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar