torsdag 19 november 2009

Sedan i lordags har jag varit sangliggande och det har varit synd om mig, helt ensam har jag kant mig ibland. Men idag kampade jag mig upp och tog mig till skolan, men efter fem minuter blev jag hemskickad. Dessutom horde jag ryckten om att min svenska van erik hade fatt svinis och da fick jag for mig att jag kommer do har nere. Vi far se om jag kommer hem.

Forutom det hade vi avskedsfest for malou som flyttade ut i helgen och vi trodde att det skulle komma typ 15-16 personer, men det var mer runt 40-45 som kom till var lilla lagenhet. Men kul var det och fulla blev vi. Runt halv 2 drog vi till stan och en nattklubb. Och jag hangde lite med nagra svenskar och direkt nar jag ar med svenskar sa kommer min mastiga fyllerost tillbaka markte jag i fredags, trevlig kvall som slutade vid 9 pa morgonen och en veckas sjukdom efter det. Men det var det vart. Nu ska jag hem och lagga mig.


/Martina

1 kommentar: