torsdag 31 december 2009

Sista inlägg

Sista inlägget i år för min del. Jaha hur har detta året varit då om man ska sumera det för mig. Blandat kanske.

Började året med att få en pottlugg som Linnea så "fint" klippte.
Flyttade hemifrån för första gången på början av året och blev dessutom sambo, och det gick ju åt helvete med det så ska kanske satsa på att bo själv lite först istället. Vad hände mer, jo jao försökte komma igång med teatern igen men det gick ju inte så bra.
Kom på en utbilding som jag ska söka till nästa år. Känns bra.
Drömde mig bort från Sverige allt mer och mer.
Tog tillslut tag i saken och sökte till skolan i Valencia som jag tittat på flera månader, sedan blev det uppbrott med pojvännen (igen) och det var dags att flytta hem med allt sitt pick och pack en vecka innan avresa. Ja det var mycket på samma gång, men sedan blev det trots allt en riktigt bra höst, den bästa på länge kan jag känna.Kom hem igen, och umgicks de få dagar jag hade med Linnea och hade kul, sedan drog . Och nu sitter jag här nydushad och ska börja göra mig iordning för sista fyllan på året. Ska bli kul och jag ska ha min fina klänning jag köpte i Valencia för just detta tillfälle och en stor rosett jag köpt att ha i håret. Så jag hoppas på en rolig sista kväll och att 2010 bara ska göra allt ännu bättre såklart. Jag har mycket planer och saker jag vill få uträttade, nu gälller det bara att hålla tummarna för att hålla mina nyårslöften.

Först ut...."sluta" röka....köpa gymkort....spara pengar till Barcelona:)

/Martina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar