fredag 11 december 2009

Nu kommer jag

Jaha da var sista lektionen avklarad och jag har fatt mitt diplom. Jag hade prov i Onsdags och jag fick faktiskt ganska bra poang fast jag trodde att det gick skit. Kanske finns en liten hjarna dar inne anda.

Nu bar det av hemat imorgon bitti, och jag kommer ha den varsta javla resdagen i mitt liv. 3 byten och samanlagt 7 timmar av bara vantan pa flygplatser. Men jag har kopt pa mig lite filmer och har min bok sa det ska nog ga bra.
Det var sorgligt att saga adjo till mina larare och speciellt Maria som jag tycker om sa mycket, kom nastan en liten tar dar....men bara nastan. Nu ska jag ta lite foton pa skolan och sedan dra hem och packa innan det blir fiesta ikvall och sedan utgang. Jag lovade mig sjalv att inte dra me till klubben senare i natt och att jag inte ska dricka for det kommer det balla ur maximalt och jag kommer missa flyget.....jag vet.
Ska forsoka sova pa planet sa jag orkar med utgang med gummorna pa lordag, for jag vill verkligen passa pa och traffa linnea sa mycket jag kan. Har lite angest over att vi inte kommer ses mycket nu. Det kommer bli mycket big len den narmaste tiden.
Sedan fick jag precis veta att jag kom in pa genusvetenska som jag sokte till varen, sa det va ju kul for mig.
Na nu maste jag dra. Nasta gang jag skriver ar jag tillbaka i kalla Sverige igen.

Ses snart

ps: Elsa tack for kortet, fick det igar. Bilden var valdigt lik orginalet:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar