tisdag 3 november 2009

Update!

Lyssnar på Devendra Banharts nya album, kan inte må annat än bra! Jag har eget arbete också vilket betyder att jag slipper jobba i grupp vilket betyder SOFTILATION så skönt att slippa samarbeta. Bara sitta hemma och lyssna på Devendra, dricka varma drycker. Och plugga lite när man vill. Är sådär skönt bakis också från mitt födelsedagsfirande igår, det blev baba ganoush och bärs på little persia och jag fick jättebra presenter och innan det blev jag firad i skolan , michelle hade tagit med sej kanelbullekrans och en prinsesstårtbit till mej som det stod Linnéa 22 på! Och innan det blev jag firad på Värmdö. Tjoho! Det var en bra födelsedag.

1 kommentar:

  1. Hej,

    Jag sökte efter text från Psykos 4.48 av Sarah Kane och fann då din blogg genom ett tidigare inlägg och undrar om jag möjligtvis skulle kunna få din monolog från Psykos 4.48? Jag har ej lyckats att finna pjäsen på bibliotek och tyvärr har den varit slutsåld i butik.
    Jag skulle uppskatta det oerhört mycket! I sådana fall skulle du kunna maila mig på olivia.engstrom@hotmail.com.

    SvaraRadera