måndag 9 november 2009

50/50

Jaha , nu har halften av tiden gatt och om mindre an 5 veckor ar jag tillbaka i kalla Sverige igen. Men vad har hant under dessa 5 veckor i mitt liv da?nja bla...

Ar jag mycket gladare nu an vad jag var nar jag forst kom hit

Jag har lart mig att ata mycket konstig mat, som jag inte skulle vagat testa hemma i Sverige

Tranat upp min engelska sa den kanns mycket battre

Kanns mycket battre med spanskan, och har kul pa lektionerna for det mesta och kanner att jag "fattar" det mesta

Traffat massa trevligt folk

Fatt en stalker

Traffat en valdigt het spanjor/fransman(men jag ska aldrig mer fylleringa pa spanska igen, slutar aldrig bra)

Borjat jogga med judith i parken sa ofta vi kan

Lart mig att man kan leva utan internet 24/7

och lite jake.......och drama....

Fem veckor kvar, nu far vi se vad de fem sista veckorna har att erbjuda.

/martina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar