onsdag 22 juli 2009

Tjipp

Hej!
I förrgår när jag inte kunde sova så låg jag och tänkte på bra saker, vilket ledde till bra människor, vilket ledde till människor som är bra på vissa saker. Jag tänkte att alla är ju bra på något, och det är bra. Och så tänkte jag på mina vänner och vad dom är bra på och kom ännu en gång fram till att alla är bra på något. Det hade varit bra om jag lämnade det tankemönstret där. Men när jag hade räknat ut att alla är bra på något så skulle jag komma på vad jag är bra på. Det gick inge bra. Jag gjorde en hel lista i mitt huvud som jag gick igenom. Några alternativ:
Laga mat, nej
Sport, nej
Sjunga/spela, nej
Teknik, nej
Pyssla, nej
Vara social/trevlig, nej
Plugga, nej
Jobba, nej
Ljuga, nej
Vara ärlig, nej
Humor............ nej
Ironi, nej
Måla, nej
Skriva, nej
osv osv osv osv......
Jag kom fram till att jag är ganska sämst. Även om jag inte direkt suger på det mesta så är jag inte heller bra på något. Fast det kanske är bättre att kunna lite av mycket än mycket av lite...eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeehhh. Jag kom nog inte fram till någon slutsatts för jag blev så uttmattad av att tänka på allt som jag inte är bra på så jag somnade, vilket iof var poängen!
Jag ville berätta om mitt jobb också men det får bli en annan gång för nu är jag trött.
Hejdå!
/Linnèa

4 kommentarer:

  1. Du är bra på att se nykter ut fast du är jättefull! /cp-horan

    SvaraRadera
  2. Bra att du erkänner att du inte kan sjunga, nu kanske du förstår vem som skulle vinna Idol av oss två.

    SvaraRadera
  3. Jag säger inte att jag inte kan gumman, bara att jag inte är bra på det. Satteeee.

    SvaraRadera