lördag 18 juli 2009

............hej.

Ikväll är en såndär kväll som är kristen. Det är lördag och jag sitter hemma framför datorn insmord med en ansiktsmask. Men det är skönt ändå. Blivit nåra efterfester i mariatorgsparken med massa folköl och bisarra mäniskor, en del bra. I onsdags försökte martina, jag och ida komma in på medusa och vi tänkte den geniala tanken att jag skulle låtsas vara blind då martina hade hittat en blindkäpp (som senare visade sej vara en målarpinne). Det var kul, men gick inte så bra. Jag var väl kanske inte så värst övertygande... Jag har också varit på mama africa club och svettats. Vad ska man säga om det stället. Jag vet inte. Bisarrt?
Nu ska jag spela lite för hög musik så det hörs ut till balkongen och ta en cigg och hoppas på att inte fittkuk-grannen vaknar och skäller på mej. Sen kanske jag tittar på Flyga Drake och gråter resten av kvällen.
pspsps. måste bara säga att jag saknar skolan så himla himla himla mycket. dsdsdsds
/Linnéa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar