söndag 26 juli 2009

hey hey mama wolf

Jag har precis sett Flyga Drake. Jag köpte den för den var billig. Men tyvärr så levde den inte upp till mina förväntningar. Jag tyckte inte att skådisarna va så bra, eller jag vet inte... men jag blev inte så himla rörd ändå. Jag hade förberett mej på att gråta i minst en halvtimme. Lite som när jag såg Det nya landet för första gången. Plus att jag kunde inte komma ifrån att han var så himla himla snygg som spelade huvudrollen. Jag kunde inte tycka synd om honom på samma sätt. Jag kanske är sjuk i huvet. Tyvärr hittade jag ingen bra bild på honom, han hade typ unibrow på alla kort eller så såg han skallig ut. Aja, så kan det gå. Jag är iaf inte helt omänsklig jag grät en eller två tårar.

Här är en annan snygg man istället:

Hej hej hej hej hej hej hej. Hihihoohoho.
Om ni inte visste är det Devendra Banhart. Som är bäst. Jag förtränger fortfarande att jag missade hans spelning på way out west 07. Oacceptabelt.
Men! Jag ska iaf ta mej till wow i år och se Olle Ljungström och det kommer nog att äga. Hoppas han inte har varit full och brutit lilltån eller nått bara.
Jag kanske borde skriva lite om mitt jobb nu, eller.... Jag kan säga att jag blivit vän med diskaren, jag vet inte riktigt vad han heter för jag förstår aldrig när han säger det, plus att jag inte kan uttala det, än mindre stava det. Men det gör inget. Vi är kompisar för jag kan lite (lite) arabiska. Typ, hej hur är läget, vad är klockan, sen lite snuskiga ord som Mohammed lärde mej efter att jag tjatat länge. Fitta heter till exempel kiz. Jag kan också säga ja och nej och lite så. Och det räcker och om gud vill, och lite andra saker från koranen som jag var tvungen att lära mej om jag skulle få veta vad fitta hette. I alla fall så är våran grej att jag frågar diskaren "kem el sah, amo tiz?" Det betyder "Vad är klockan gubbe rumpa" eller rump gubbe. Det är nästan bättre. (ingen aning om stavningen)
Det är lika kul varje gång. Imorrn ska jag jobba, jag vill inte det. Men tänk vad soft det är att få lön!
/Linnéa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar