lördag 18 juli 2009

Hej!

Känner mig helt tom i huvudet och har ingen aning om varför jag bloggar just nu, har inget att säga. Men nu ligger jag här i soffan o kommer inte upp, o tryckaren min är sönder eller så e batteriet slut så kan bara titta på mtv och maratonet av cribs. Och orka att resa mig o stoppa in en dvd kommer inte på fråga. Så då blir det till att skriva av sig lite.

Just nu känner jag att mitt liv vill åt en ny rikting, och det känns som att mycket runt mig är ett frågetecken och jag vet inte vad jag vill göra med det. Jag behöver nåt slags sign. Gud jag vet inte va jag skriver, e nog lite full fortfarande. Jag tror jag behöver åka bort och ta det lungt. Ska nog till Säffle nästa vecka o bara bada och ta det lungt några dagar.Jag hoppas på det, jag har ett och annat o tänka igenom.

Jaja nu ska jag titta vidare på cribs och drömma om att jag också hade egen pool.

/Martina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar