torsdag 11 juni 2009

Snopp?

Jag har nu alltså sommarlov. Hur kan jag bli mer uttråkad.
Som tur är kom jag in på en sommarkurs och ska som hastigast hoppa in på den så att min hjärna får chans till att stimuleras med något annat än fylla denna sommar.
En till stor nyhet är att jag har skaffat glasögon i härligt F12-nörd stuk. Antar jag.
Men seriöst, jag vägrar att ha sånna där vanliga svarta ganska smala glasögon som alla har och jag total vägrar att ha sånna där "som inte ska synas" fast dom gör det och det ser bara fult ut. Vad lämnar det mej då? Jo ett par coola glasögon. Och ja det är extremt ocoolt, men jag tänkte som så att hellre se ut som att jag försöker vara snygg än att jag bara helt enkelt inte är det.
Så nu är jag alltså "en sån", ni vet. Eller så kanske dom bara är väldigt fula, jag hoppas lite på det inombords, så att jag aldrig använder dom.
Jag blev så stressad också över att optikern skulle hjälpa mej och va mej i hälarna konstant och föreslog världens fulaste glasögon. jag ba, eh nej alltså jag tänker mej lite mer... retro? inte så...sportigt...ehe?
åh, hon va en sån person som allt bara blev konstigt med. Till exempel det första hon sa till mej va "hej, sommarklädd?" ... Jag ba, hehe, jaha, jo, kanske det.....*OCCWARD* jag hade för övrigt en svart klänning och en svart skinnjacka men hon var verkligen inte personen som skulle vart ironisk. Helt menlöst ansiktsuttryck, helt menlös människa. Aja. Det var det. Sen har jag varit full och skrikit könsord som vanligt.


P.s(Martina du vet vad du ska göra)D.s.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar