måndag 22 juni 2009

3d

Idag lyste solen och man kunde se himlen igen efter allt regnande som fallit över oss de senaste veckorna. Så jag åkte in till söder och träffade Linnea och vi gick till en park och köpte med oss mat som vi satt och åt i solen. Sedan stack vi in till hötorget och gick på 3d bio som vi snackat om att vi ska göra ett bra tag nu.

Det blev den bajsiga skräckisen My bloody valentine. Så där satt vi me alla fjortisar i salongen i de "coola" brillorna och var förväntansfulla på vad det innebar att se en 3d film. Och det var ganska coolt...man satt mest o garva först för det va så många nya konstiga intryck men ibland rykte man till när man bokstavligen trodde man skulle få en yxa eller skott i huvudet. Men förutom att fimen som sagt var bajsig och b-skräck så var publiken så jävla störande. Grabbgänet brevid oss satt o snacka och alla brudar längre bak skrek och skrattade och snackade högt. Så tillslut blev killen som satt på raden precis över oss sur på dom två värsta tjejerna o kastade upp ett popcorn eller nåt som träffade henne. Då ställde hon sig upp o skrek VEM VARE, VEM VARE SOM FUCKING KASTA.....nädå inte riktigt, men hon reste sig upp blev arg och slängde hela sin cola över honom, och såklar fick lilla jag på mig en skvätt också. Sen kom personal och det blev tjafs som slutade me att tjejerna blev utslängda och alla andra jublade och nån brevid mig skrek fucking bitch hörde jag. Ja det är underbart att gå på bio med dessa ungdomar....not. Men men , blev ganska kul ändå.

Imorgon ska jag till frissan som jag inte besökt på en lång tid. Dags att klippa av en bit och lägga en klick färg på utväxten. Najs

/Martina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar