onsdag 10 juni 2009

Dagens i-landsproblem

Nu verkar det som att min trogna vän sedan några år tillbaka tillslut har blivit trött på mig och har efter allt kladd den har fått på sig och fall i golven, gett upp på mig. Idag märkte jag att jag inte kan ringa till folk och att jag inte heller kan ta emot samtal, så lite av dess charm och behov har jag ju förlorat.

Vi har varit med om mycket tillsammans och den ser riktigt sliten ut. Och på insidan har jag under det senaste året förlorat en liten bit i taget på ena sidan av det som håller ihop luckan, konstigt nog har det bara inträffat på fyllan, som jag sedan upptäcker dagen efter. Men det "ringer " inga klockor om vad jag kan ha gjort för fel.

Så nu är det dags att ge sig ut på mobiljakt igen. Är väldigt jobbig att inte ha en mobil. Det är dagens i-landsproblem för min del.








/Martina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar