tisdag 5 juni 2012

HALLÅÅ

Här har det verkligen tagits ett uppehåll. Jag har inte haft en ledig sekund att ägna mig åt bloggen. Teater, praktik, plugg, lite kärlek och jobb har kommit emellan. Men nu har nästan allt tagit slut och kvar är då bara jobb, vilket jag tror jag kan klara av att kombinera med bloggi. Nu ska ni få veta vad jag ska göra i sommar: Jobba (som är lika med LÖN, väldigt trevligt) Ha föreställningar på Pridefestivalen (vilket förmodligen är lika med ligg, också väldigt trevligt) Tripp till Göteborg och Way Out West Hänga på Debaser Slussens uteservering (...) Hänga i park Dricka massa öl Bada varje dag (hoppas) Hångla i park (hoppas) Vara ute till sjöss med mamma och pappa Ha på mig fina kläder och strosa runt på söder Kanske åka på spontantripp till något varmt land, bada i saltvatten och äta typ tzatziki Jag kommer inte på något mer nu. JO! Cykla Så. Tror det var allt. Och bara så ni vet, snart vill jag hänga med alla ni som läser bloggen i en park och leka "om jag var en frukt". Tack för mig. /Linnéa Och förlåt för avsaknaden av mellanrum och luftig text. Det verkar inte vilja funka.

1 kommentar:

  1. HURRA EN BLOGG COMEBACK!!!! vill för övrigt också hänga i en park och leka "om jag var en frukt", "ligga - gifta - döda" (med bra teman!!!) med däj och er!!!

    SvaraRadera