onsdag 4 april 2012

Här har du mitt liv!

Nu sitter jag hemma och får den där riktiga lusten för att blogga, den kommer inte så ofta längre. Så då får man passa på. Får bli lite bilder från mobilen sen en tid tillbaka och nu som för stå för innehållet av detta inlägg.


Detta tyckte jag va coolt när jag såg det.
Tittat på när Ida ritar fina fisken som blir kort till paket har jag också gjort




handla på ica med Oscar var lagom kul..


fyllekäkat på Max efter en helnatt på Moderna Museets nattöppning med Linnea, hennes kille och vän.


blivit väldigt förvånad över att bli moster för en fjärde gång, men mest för att det faktiskt är Olivia denna gång. Men nu börjar hennes mage bli stor, rund och go..


Haft Harry Potter-maraton med Ida och i samma veva testat pappas brillor.

Hittat en fin gammal antik jordglob som jag sökt efter länge..

och sist men inte minns har jag fått sällskap av en ny katt som jag tog hand om eftersom en familj inte hade möjlighet till det längre.
Det här är Rufus, 5 år. Hej!

Tänk att han va så nära att avlivas för en vecka sedan. Har ännu inte bestämt om han ska bli min på heltid, annars får han flytta hem till mamma och pappa och finnas kvar i familjen iallafall.

Nä nu har jag bloggat riktigt duktigt. Får se när lusten faller in nästa gång. Nu är det ju påsk snart och jag laddar mest för att få lämna Sverie några dagar och åka till denna stad istället.


Ses när vi ses.

/Maritna

2 kommentarer:

  1. Här ligger jag i din soffa och kommenterar ditt blogginlägg. Gillar att du la upp min fiskis. Nu slickade din katt precis på mina kläder, varför gör den så?

    SvaraRadera
  2. awww va söt katt!! jag vill komma och hälsa på honom, och dig såklart ;)... kram /s

    SvaraRadera