tisdag 12 juni 2012

Ge mig en framtid.

Här sitter jag och försöker skriva ett jävla ansökningsbrev till ett sida-jobb och jag känner bara lixom PALLAR EJ. "Please describe yourself, including your strength and weaknesses" asså, seriously?? Jag trodde jag var past all that, känns som ansökningar man skrev till typ caféjobb "jag är positiv och glad men ibland kanske jag anstränger mig lite för mycket"? Eller är det alltså såhär vuxenvärlden ser ut? Jag vill bara skriva; Ja, jag kan vara asbra men tyvärr, ibland är jag också sämst. Plus att man ska SKRIVA OM sitt CV i ansökningsbrevet, vad är då poängen med att ha ett CV, om allt som man ska skriva i ett CV ändå måste tas upp i deras ansökningsbrev??????????????? Giv. Mig. Styrka. Och jävla kukar, jag vill verkligen ha det här jobbet. Så nu måste jag fortsätta vända ut och in på min själ och anstränga mig till mitt allra allra yttersta för att skriva det här jävla ansökningshelvetet till det här jobbet som jag med all säkerhet aldrig kommer få. Kan inte allt bara vara magiskt och lösa sig. Som i en Hollywood-film. Hejdooo /Linnéa

1 kommentar: