onsdag 11 juli 2012

Nä men häj bloggi

Nu är det dags för ett litet inlägg från mig tycker jag. Nu sitter jag här jättetidigt och har haft svårt att sova för att jag vet att det någongång mellan halv åtta och halv fyra skulle komma hantverkare in och installera och fixa nåt i lägenheten. Så jag har bara legat o väntat, och nu är dom här så jag försöker se smart ut och sitta och ha någonting viktigt att göra vid datan. Känns som mycket har hänt sen sist jag skrev, men samtidigt inte alls. Nu är det sommar iallafall och det är skönt. Något kul var att jag i måndags var jag och jobbade för premiären av Cockpit på Rigoletto med Daniel. Nu hade jag lite bilder jag hade tänkt lägga upp, men det funkade visst inte. Jaja. Får låna istället. Söta Jonas och söta Marie var iallafall där. Det va kul men lite stressigt med vilka alla va och skriva ner i rätt ordning. Efter filmen var det efterfest på något hotel på östermalm som jag inte kom ihåg namnent på, där vi fick god mat och gratis dricka,jag hamnade brevid Håkan Juholt och hans fru vid sittplatserna.Han tittade konstigt på mig när jag tände min eftermatencigg. Dessa tillställningar är bra att gå på när man som jag är ganska fattigt för tillfället. Vad mer att säga,peppar inför Way out West som blir första gången, och att komma igång med rep inför sista föreställningen med pjäsen. Sen blir det nytt projekt i höst, utan Lenny då då som va grym och fick jobbet och lämnar mig i 7 månader, hatar dessa distansförhållande. Men det kommer gå bra. Nu ropar grabbarna att dom tar en paus och kommer tillbaka snart, fan hade varit skönare om dom bara va klara. Men då kan jag avsluta detta inlägg och sluta försöka se smart ut och se klart Cable guy istället. Ha det gött. p.s Försäkrade Rufus i måndags, så nu är jag kattägare på riktigt. Pöss Maritna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar