tisdag 20 december 2011

Nämen hej igen!

Ja det är väl dags för mig att skriva ett inlägg, känns som hundra år sedan. Men jag har inte känt att jag kunnat slå mitt senaste, och dessutom fick jag lust att sluta blogga helt, men nja jag ska nog försöka lite till..
Idag var det sista skoldagen som avslutades med redovisningar som gick bra tycker jag, fick inget hjärnsläpp eller så. Men sjukt skönt med lite lov trots att jag har en halv hemtenta att sitta med under lovet, men jaja det får bli i mellandagarna det.

Resten av dagen ska jag börja med att ligga i soffan och kolla på bajsiga serier på tv och vid fyra ska jag dra in till stan och möta upp Ida. Sedan ska vi äta något gott hoppas jag och sedan gå på förhandsvisningen av denna film som jag fått biljetter till.



Känner mig mycket pepp på detta. Det kommer nog bli en bra tisdag i helhet, tisdagar som annars brukar va så tråkiga.

Puss på er.

/M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar