torsdag 1 december 2011

Bisarro.

Igår när jag pluggade så läste jag andra uppsatser om relaterade ämnen för att få lite tips och guidening. Så hade en person citerat Nalle Puh??? I sin kandidatuppsats??? Eh???

Senare på dagen när jag spinnade på sats så var instruktören från usa och pratade därför engelska. Han ba "HARDER, HARDER, FEEL IT DEEP IN YOUR MUSCLE YEEEAAHH COME TO DADDY"
Eh???

Höll även på att dö när han senare satte på Verran's "Jag kommer" och ropade ut dessa citat och sen ba "JAG KOMMER JAG KOMMER JAG KOMMER" (med amerikansk accent)

EH????




P.s. Min pappa har självmant läst ut "Prins Charles Känsla" (som han FRÅGADE om han fick låna (Eh??) . Jag ba, ta den, ta fler, ta allt jag äger. D.s.

3 kommentarer:

  1. alltså allt du skrivit är bisarrt, ja. fattar INGENTING av punkt 1-3, huuuuuur sjuka ääääääääär människor?!??! punkt 4 däremot. love it.

    SvaraRadera
  2. det där med nalle puh är ju typ sjukast

    SvaraRadera
  3. gulle pappa! mer liv åt folket!!/s

    SvaraRadera