fredag 30 december 2011

ALLTSÅ

Jag passar på att blogga lite medans jag väntar på att klockan ska bli halv och jag ska gå och träna.

Fick detta mail (som en slags nyårshälsning??? asbisarrt) av min väldigt amerikanska släkting:

"Whatever you give a woman, she will make greater. If you give her sperm, she'll give you a baby. If you give her a house, she'll give you a home. If you give her groceries, she'll give you a meal. If you give her a smile, she'll give you her heart.

She multiplies and enlarges what is given to her. So, if you give her any crap, be ready to receive a ton of shit."

med denna bild:



Jag tror att syftet med detta mail var att göra mig glad. Fattar bara inte hur jag ska kunna bli det och isf i vilket universum.

WHATEVUR

Har precis ätit frukostbuffé med Mois på Clarion Hötel. Gött. Älskar frukost, speciellt när den är gratis och i bufféform. Blev dock för mätt för tidigt. Meneee ja. Nu ska jag gå och träna Shape. Hejhej!

/Linnéa

1 kommentar:

  1. hahaaaa!! *dör* om jag hamnar i connecticut i höst ska jag hänga med denna person.

    tack för frukosten, det var fab! pöss

    SvaraRadera