tisdag 6 september 2011

Hej du tisdagseftermiddag!

Idag har jag varit ledig och försökt plugga och läsa på dagen och städat hela lägenheten så den e fint och intressant.
I Söndags var jag mycket stolt över mig och Moa som trots allt klarade att ta oss upp efter en riktigt sen utekväll och bakfylla. Ta oss till loppisen i Hägersten och gå runt där i så många timmar bland barnvagnar och folk som bara va i vägen. Men trevligt va det och fina saker hittade vi. Jag blev glad för min blåvitrandiga klänning som jag tänkte skulle bli passande till Håkans spelning på fredag.
Sedan åkte jag hem till mig där Sara låg utslagen och vi promenerade bort och köpte med oss indisk mat, chips och cola och såg Friends with Benefits. Det är en scen med där Justin Timberlake gör en så jävla rolig min och ett ljud i typ en sekund som vi såg säkert 25 gånger. Helt ok bakisfilm men bajsig.

Igår va det skola och sedan träffade jag upp Olivia på stan, kollade affärer och följde me till hennes jobb för första gången. Främst för att träffa de söta djuren men också att få se syrran i scrubs.


Den här lille hunden ville jag ta med mig hem. Bibooo

/M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar