tisdag 12 juli 2011

Hej Stockholm!

Hej hej hallå...

Nu har jag varit i götlaborg i snart en vecka och det har varit skönt. Ja var ute i helgen på ett ställe som låg på en båt, men det va dålig musik just denna kväll så det var såklart bajsigt, men annars kul. I går var jag på Liseberg i 12 timmar från öppning till stängning och det var riktigt kul. Liseberg är så sjukt mycket roligare än Gröna Lund men annars är ju stockolm mycket bättre. Åkte saker hela tiden om jag inte åt, och den nya atmosfear är riktigt najs, mycket för att man åker upp långsamt från marken som ur ett svart rör i en källare med rök och motorsågsljud som går igång haha. Sedan sitter man typ 40 personer i den så det blir höga och många skrik när man faller. Ja det va väldigt kult. Åkte 5 gånger.





Glömde dock mobilen hemma så jag missade att möta upp och dra ut med Lenny senare på kvällen, det va synd för jag hade gärna druckit lite öl efter.

Dessutom va det sjukt snygga folk som som jobbade där. Man letar ju nästan fram filten när en skäggig göteborgarna med grov dialekt drar åt tyglarna när man sitter där i en stol och väntar på att bli uppskjuten eller va det nu va.

Nu ska jag se om jag hittar biljetter hem till huvudstan som inte ligger på det höga priser som jag bara hittat hittills, för då blir jag nog kvar ett tag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar