torsdag 14 juli 2011

hääiij hääiij

liksom martina har även lilla jag varit i götet. har träffat släkt vilket inkluderar min kusins barn som är världens gullunge, hon är besatt i katter och pratar bara brittiska engelska (mommy, where are all the little pussycats? pussycats pussycats pussycats. sa hon typ varannan mening. roligt.)
jag fick även åka en tur på den västkustska skärgården och bada salta bad, leka med maneter och fiska krabbor. och strosa runt i staden och shoppa på rean, köpte tre st klänningar som var asafina.
OCH OCH OCH jag har bokat resan till berlin, peppen!!! ord kan inte beskriva hur höga mina förväntningar är på den staden som alla pratar om som jag aldrig besökt.

nu hoppas jag att martina och ida kommer hit snart så vi kan laga mat för jag dör av hunger. sugen på allt som är kallt och fräsht. glass skulle funka.

Puss / Linnéa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar