tisdag 19 juli 2011

FF!

Åh va det är skönt när föräldrarna åker bort en vecka och jag flyttar hem till villan och får bestämma allt. Då börjar man såklart första dagen med att bjuda över Linnéa på lite grillning och maraton av 90-tals skräckisar in på natten.


Från verandan var man säker från regnet.




Grillmästare nr 1


Grillmästare nr 2


Goda klyftisar, lax, sparris,halloumi var lite av det som stod på menyn.


Hej tjej

Det va en trevlig kväll, nu ska jag grilla igen,gött det.

/Marty

2 kommentarer:

  1. aw, fan vad mys! jag vill osså komma över, men jag är på landet. när kommer dom hem? vi kanske kan föra lite hemma hos dig om vi går ut i helgen? /S

    SvaraRadera
  2. dom kommer på måndag, min syrra kanske skulle va där lite i helgen me sina ungar. Men vi får se....

    SvaraRadera