söndag 27 februari 2011

Snaskiga Franco!

Åter är det söndagskväll och ångesten över att helgen är över och att nya vecka nu kommer ska väl tydligen vara här. Men nja jag är ledig imorgon, så jag ska sova ut( gick bara upp vid ett idag) och sedan plugga. Det blir lite jobb, skola och pluggande denna vecka. Sedan har jag och Linnea börjat gå på bio en gång i veckan som vi brukade göra förr och jag tror vi kommer fortsätta med det i nästa vecka. Kan vara ett skönt inslag i vardagen nu när allt är grått och trist.

Som det påpekades i tidigare inlägg så såg vi 127 timmar och jag har inte riktigt kunna glömma den, inte så att den va fruktansvärt bra men det va nånting som jag inte riktigt kan förklara. Men jag älskar Danny Boyles filmer så det spelar ingen roll. Men sen tänkte jag senare på hur snygg faktiskt James Franco är och att jag aldrig riktigt har tänkt på det tidigare. Vissa bilder när han har ruffs lockigt hår och skägg är han ju "lägga filten över sig" material.


Fast med skägg


Bibooo

Nu ska jag lyssna klart på min nygjorda playlist med "sorgligaste musiken som finns" som Ida ville att jag skulle göra åt henne. Om jag blir tillräckligt deppig av den så tror jag den är klar och hoppas hon blir nöjd.

Hej då/ Marty

1 kommentar:

  1. Det kanske var pga armen som du inte kan släppa den där filmen.
    Ser fram emot playlisten!
    Bitch 3

    SvaraRadera