söndag 20 februari 2011

I then realized........

Hej hej hallå bloggen. Idag har man varit sliten efter den roliga överaskningsfesten/maskeraden som var igår. Va kul att träffa massa gamla vänner man inte träffar så ofta och höra att faktiskt fler än man tror läser vår blogg, så då får man väl göra ett försök till att börja blogga lite mer.

Igår när jag åkte hem så fick jag på loppet av 2 stationer frågan av två killar om jag ville följa med hem på gruppsex med deras tjejer. Två stationer bara, det är ganska bra för en söndersupen tjej utklädd till en fransyska kl 5 på morgonen. Men tackade nej och träffade istället en tjej på tåget som jag tvingade av vid min station för att sitta o snacka me och dricka upp resten av min öl och röka upp mina cigg. Va trevligt, och vi lovade varandra att höras och ta en öl i veckan. Man säger så mycket så...

Idag började dagen med att spy tre gånger och sedan bege mig till big len och den ultimata bakisdagen med pizza, cola, lantchips, lökringar, isglass, kryptoniter och 12 avsnitt på raken av sex and the city. Trevligt avslut på denna vecka.
Nu får vi se vad nästa har att erbjuda.

Gonatt / Maritna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar