tisdag 22 februari 2011

hej bloggen!

idag var jag och martina på bio och såg 127 timmar. den var bättre än vad jag hade väntat mej, kanske för att michelle hade sett den o ba "SE DEN INTE DEN ÄR SÄMST MAN SOMNAR". men eftersom hennes filmsmak är en smula... bajsig.. så såg jag den alltså ändå. och hon hade ju fel dessutom. den var ju faktiskt sevärd.
innan dess skrev jag tenta som handlade om hunger, nutrition och svält. och sen när jag kom hem STÄDADE JAG. OCH diskade. så nu luktar det inte sur gammal disktrasa hos mej längre utan snarare ljuv vanilj då jag tänt x antal doftljus.
imorrn ser jag fram emot att dricka bärs igen. och gå på spinning???? till min stora förvåning så har jag börjat gilla att sitta på en bisarrt obekväm låtsascykel (alltså BISARRT obekväm, får blåmärken på fittan, skojjar inte) och titta på en skrikande person som beordrar mej att ÖKA när jag dör av utmattning. dessutom till den mest horribla musiken. man ba..... okaj.

AZZZZÅÅ nu måste jag nog röka lite på balkongen.

Puss / Linnéa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar